selvudgivelse er ikke indie

Jeg tænker: det er på tide at udgive noget, men ærligt talt så orker jeg ikke at prøve, orker ikke at vente, orker ikke afslag, orker ikke at udgive selv. Måske, hvis jeg var 20. Men det er jeg ikke. Og uanset hvad man måtte mene, så er selvudgivelse IKKE indie på samme måde som musikken, selvom vi prøver at overbevise os om det. Man får ikke nogle tusind opadvendte tommelfingre som på YouTube osv.

For man bliver ikke set, læst eller anmeldt, hvis man ikke er den traditionelle vej indover.

Ikke, at jeg sådan har givet op … jeg spekulerer bare over, hvad jeg vil … om jeg vil …

Skriv et svar

